Pytania i odpowiedzi
- Dlaczego warto kupować w sklepie Kamienie Wroczyński?
Sklep Kamienie Wroczyński oferuje produkty, które sami wykonaliśmy, są więc oryginalne, a ich cena to cena producenta,
czyli produkt trafia bezpośrednio od producenta do Klienta, bez pośredników i dodatkowych narzutów do ceny. - Dlaczego zakupy w sklepie Kamienie Wroczyński są bezpieczne?
Jesteśmy Firmą działającą na rynku już od ponad dwudziestu lat. Szanujemy Klienta, ale również nasze dobre imię,
stąd nasze dążenie do zapewnienia bezpieczeństwa w procesie dokonywania zakupów przez Klientów i wychodzenie
naprzeciw Państwa potrzebom. Ponadto działamy na sprawdzonej platformie Shoper, przy wykorzystaniu certyfikowanych
platform płatniczych Blue Media. Przy każdych zakupach Klient otrzymuje paragon lub fakturę, cały proces jest przejrzysty,
a realizacja możliwie najszybsza. - Ile kosztuje przesyłka?
Koszt przesyłki uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy.
Cena zależy od wybranego dostawcy: ORLEN paczka to kwota 7,37zł (pobranie +2,58zł), InPost Paczkomaty 12,00zł (pobranie + 2,21zł) DPD 11,06zł (pobranie +3,69zł), Poczta Polska Kurier 48 12,18zł (pobranie +2,46zł), UPS 12,55zł (pobranie 3,90zł), DHL POP 16,68zł (pobranie 2,83zł). - Jeżeli nie mam konta bankowego, to czy mogę zrobić zakupy w sklepie Kamienie Wroczyński ?
Jak najbardziej, istnieją w takim przypadku dwie możliwości:
- można skorzystać z formy dostawy za pobraniem, dostępnej w naszym sklepie lub
- zrobić przelew tradycyjny w najbliższej placówce pocztowej lub banku. - Jak zrobić zakupy?
Przy każdym produkcie znajduje się przycisk [do koszyka]. Jeżeli produkt trafi już do koszyka, w każdej chwili można
z niego zrezygnować za pomocą przycisku [usuń]. Klient cały czas ma wybór, czy kontynuować zakupy, czy przejść do kasy.
Przy każdym kroku Klient ma podpowiedzi, co dalej zrobić, aby kontynuować zakupy lub przejść do kasy i zakończyć zakupy.
Jeżeli Klient zdecyduje już zakończyć zakupy, pojawia się wtedy możliwość wyboru formy dostawy oraz możliwość wyboru formy płatności (przelew, blik, opłata kartą, opłata za pobraniem). - Jak mam zapłacić za zakupy?
W naszym sklepie można dokonać płatności następująco:
- blikiem
- przelewem tradycyjnym przez internet lub np. w najbliższej placówce pocztowej,
- przelewem natychmiastowym przez internet,
- za pobraniem u kuriera, w tej sytuacji koszt dostawy powiększa się o koszt pobrania,
co zostanie automatycznie naliczone w momencie wybrania tej formy płatności,
- za pomocą karty płatniczej. - Czy jeżeli kupię kilka produktów otrzymam je w jednej przesyłce?
Tak, w każdym przypadku przesyłka będzie jedna oraz płatność za dostawę będzie pobierana tylko raz. - Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
Od momentu złożenia zamówienia przesyłka jest kompletowana i wysyłana w ciągu 24 h (z wyjątkiem weekendów
przy przesyłkach za pomocą Poczty Polskiej ze względu na brak możliwości nadania przesyłki). Zwykle Paczka
jest dostarczana do Klienta lub do paczkomatu wybranego przez klienta w ciągu 48 h. - Dlaczego przy każdym produkcie w sklepie Kamienie Wroczyński jest napisane, że dostępność jest na wyczerpaniu?
Każdy produkt w naszym sklepie jest inny, pojedynczy, w ilości 1 szt., stąd oznaczenie dostępności produktów
na poziomie: na wyczerpaniu. - Jaka Firma prowadzi sklep Kamienie Wroczyński ?
Działamy pod Firmą PW Krzemień Wacław Wroczyński 59-700 Bolesławiec Al. Wojska Polskiego 12 b, telefon 781 236 920. - Czy zakupione produkty można zwrócić lub wymienić?
Klient przez 14 dni od otrzymania przesyłki może zdecydować, czy zatrzymać, czy zwrócić produkt.
W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie produktu Klient może skorzystać z formularza kontaktu, aby szybko zakończyć procedurę.
Szczegółowe informacje o zwrotach i reklamacjach można znaleźć w regulaminie sklepu. - Jaką mam gwarancję, że otrzymam towar?
Od momentu złożenia zamówienia Klient ma możliwość śledzenia etapów przesyłki. Wszystkie zamówienia są rejestrowane,
a ich realizacja możliwie jak najszybciej finalizowana. - Jak mogę sprawdzić, na jakim etapie jest moje zamówienie?
O każdej zmianie statusu zamówienia Klient jest informowany drogą mailową. - Jak sprawdzić historię złożonych zamówień?
Historię zamówień można sprawdzić w zakładce Moje konto. Zarejestruj się lub zaloguj, jeżeli rejestrację masz za sobą. - Kurier nie zastał mnie w domu. Jak odebrać przesyłkę?
Kurier będzie próbował kontaktować się telefonicznie. Jeżeli jednak dostarczenie nie powiedzie się, zostawi awizo,
paczka będzie do odebrania we wskazanym na awizo punkcie odbioru.