Darmowa dostawa przy każdym zamówieniu od kwoty 200 zł!

Pytania i odpowiedzi

  1. Dlaczego warto kupować w sklepie Kamienie Wroczyński?
    Sklep Kamienie Wroczyński  oferuje produkty, które sami wykonaliśmy, są więc oryginalne, a ich cena to cena producenta,
    czyli produkt trafia bezpośrednio od producenta do Klienta, bez pośredników i dodatkowych narzutów do ceny.

  2. Dlaczego zakupy w sklepie Kamienie Wroczyński są bezpieczne?
    Jesteśmy Firmą działającą na rynku już od ponad dwudziestu lat. Szanujemy Klienta, ale również nasze dobre imię,
    stąd nasze dążenie do zapewnienia bezpieczeństwa w procesie dokonywania zakupów przez Klientów i wychodzenie
    naprzeciw Państwa potrzebom. Ponadto działamy na sprawdzonej platformie Shoper, przy wykorzystaniu certyfikowanych
    platform płatniczych Blue Media. Przy każdych zakupach Klient otrzymuje paragon lub fakturę, cały proces jest przejrzysty,
    a realizacja możliwie najszybsza.

  3. Ile kosztuje przesyłka?
    Koszt przesyłki uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy.
    Cena zależy od wybranego dostawcy: ORLEN paczka to kwota 7,37zł (pobranie +2,58zł), InPost Paczkomaty 12,00zł (pobranie + 2,21zł) DPD 11,06zł (pobranie +3,69zł), Poczta Polska Kurier 48 12,18zł (pobranie +2,46zł), UPS 12,55zł (pobranie 3,90zł), DHL POP 16,68zł (pobranie 2,83zł).

  4. Jeżeli nie mam konta bankowego, to czy mogę zrobić zakupy w sklepie Kamienie Wroczyński ?
    Jak najbardziej, istnieją w takim przypadku dwie możliwości:
    -  można skorzystać z formy dostawy za pobraniem, dostępnej w naszym sklepie lub
    -  zrobić przelew tradycyjny w najbliższej placówce pocztowej lub banku.

  5. Jak zrobić zakupy?
    Przy każdym produkcie znajduje się przycisk [do koszyka]. Jeżeli produkt trafi już do koszyka, w każdej chwili można
    z niego zrezygnować za pomocą przycisku [usuń].  Klient cały czas ma wybór, czy kontynuować zakupy, czy przejść do kasy.
    Przy każdym kroku Klient ma podpowiedzi, co dalej zrobić, aby kontynuować zakupy lub przejść do kasy i zakończyć zakupy. 
    Jeżeli Klient zdecyduje już zakończyć zakupy, pojawia się wtedy możliwość wyboru  formy dostawy oraz możliwość wyboru formy płatności (przelew, blik, opłata kartą, opłata za pobraniem). 

  6. Jak mam zapłacić za zakupy?
    W naszym sklepie można dokonać płatności następująco:
    -   blikiem
    -   przelewem tradycyjnym przez internet lub np. w najbliższej placówce pocztowej,
    -   przelewem natychmiastowym przez internet,
    -   za pobraniem u kuriera, w tej sytuacji koszt dostawy powiększa się o koszt pobrania,
        co zostanie automatycznie naliczone w momencie wybrania tej formy płatności,
    -   za pomocą karty płatniczej.

  7. Czy jeżeli kupię kilka produktów otrzymam je w jednej przesyłce?
    Tak, w każdym przypadku przesyłka będzie jedna oraz płatność za dostawę będzie pobierana tylko raz.

  8. Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
    Od momentu złożenia zamówienia przesyłka jest kompletowana i wysyłana w ciągu 24 h (z wyjątkiem weekendów
    przy przesyłkach za pomocą Poczty Polskiej ze względu na brak możliwości nadania przesyłki). Zwykle Paczka
    jest dostarczana do Klienta lub do paczkomatu wybranego przez klienta w ciągu 48 h.

  9. Dlaczego przy każdym produkcie w sklepie Kamienie Wroczyński jest napisane, że dostępność jest na wyczerpaniu?
    Każdy produkt w naszym sklepie jest inny, pojedynczy, w ilości 1 szt., stąd oznaczenie dostępności produktów
    na poziomie: na wyczerpaniu.

  10. Jaka Firma prowadzi sklep Kamienie Wroczyński ?
    Działamy pod Firmą PW Krzemień Wacław Wroczyński 59-700 Bolesławiec Al. Wojska Polskiego 12 b, telefon 781 236 920.

  11. Czy zakupione produkty można zwrócić lub wymienić?
    Klient przez 14 dni od otrzymania przesyłki może zdecydować, czy zatrzymać, czy zwrócić produkt.
    W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie produktu Klient może skorzystać z formularza kontaktu, aby szybko zakończyć procedurę.
    Szczegółowe informacje o zwrotach i reklamacjach można znaleźć w regulaminie sklepu.

  12. Jaką mam gwarancję, że otrzymam towar?
    Od momentu złożenia zamówienia Klient ma możliwość śledzenia etapów przesyłki. Wszystkie zamówienia są rejestrowane,
    a ich realizacja możliwie jak najszybciej finalizowana.

  13. Jak mogę sprawdzić, na jakim etapie jest moje zamówienie?
    O każdej zmianie statusu zamówienia Klient jest informowany drogą mailową. 

  14. Jak sprawdzić historię złożonych zamówień?
    Historię zamówień można sprawdzić w zakładce Moje konto. Zarejestruj się lub zaloguj, jeżeli rejestrację masz za sobą.

  15. Kurier nie zastał mnie w domu. Jak odebrać przesyłkę?
    Kurier będzie próbował kontaktować się telefonicznie. Jeżeli jednak dostarczenie nie powiedzie się, zostawi awizo,
    paczka będzie do odebrania we wskazanym na awizo punkcie odbioru.

 

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl