Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji/zwrot towaru

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Reklamacja
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Przykładowy formularz znajdziesz w załączniku do Regulaminu sklepu. Możesz też złożyć reklamację za pomocą  Formularza kontaktowego

2.Odesłanie produktu
Odeślij produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PW Krzemień
Al. Wojska Polskiego 12 b
59-700 Bolesławiec

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od Umowy sprzedaży i zwrot towaru.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij potrzebne oświadczenie, wzór znajdziesz w załączniku do Regulaminu sklepu
2. Wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PW Krzemień
Al. Wojska Polskiego 12 b
59-700 Bolesławiec

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu.

UWAGA
Oświadczenie możesz również przesłać za pomocą  Formularza kontaktowego

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl